PROJEKT: Osiguravanje školske prehrane za djecu u riziku od siromaštva (2018/2019.)
« O緐jak 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | 萫 | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
Naše putovanje kroz godišnja doba izabranih aktivnosti engleskog jezika ulazi u Novu 2021.
Zima 2020./prolje鎒 2021.
(Tre鎍 stanica)
Sljede鎍 zajedni鑛a jezi鑞a aktivnost (izme饀 zime i prolje鎍) to istra緄va鑛i rad u parovima i/ili u malim skupinama sedmih razreda (7.A, 7.B, 7.C i 7.D) pod nazivom ''Learning modals with the famous ones'' = ''U鑙mo modalne glagole uz poznate osobe''.
Ovaj mini-projekt imao je dva glavna cilja: istra緄ti osnovne 鑙njenice o poznatim osobama i potaknuti u鑕nike/u鑕nice na razlikovanje i pravilnu primjenu modalnih glagola koje u鑕nici/u鑕nice sedmih razreda upoznaju tijekom redovne nastave. Svaki razred mogao je izabrati o kojoj od ponu餰nih osoba 緀li i istra緄vati i kasnije pisati kratak tekst.
Razred |
Izabrane poznate osobe: |
7.A |
Ludwig van Beethoven |
7.B
|
Maria Sk硂dowska- Curie Nicolaus Copernicus (Nikola Kopernik) |
7.C |
Albert Einstein |
7.D |
Pope St. John Paul II (Papa Sv. Ivan Pavao II) |
U ovom projektu iskoristili smo ''lutke'' likova koje je za potrebe EDL 2015 (Europski dan jezika 2015.) i poljsko-njema鑛e u鑙onice izradila je nastavnica engleskog i njema鑛og jezika, Tanja Vu鑛ovi. Ovi putem 緀limo se zahvaliti i joj i osoblju škole na pomo鎖 oko montiranja radova, g餫.Jasna Šerek, g. 甧ljki Bošnjak i g. Bruno Bra鑕vac.
Svi razredi-sudionici, nakon postavljanja izlo綽e radova u glavnom hodniku škole (dostupna još tjedan dana, do 19.03.2021.), uz epidemiološke mjere, došli su na razgledavanje svih radova te 鑙tanje na glas i kratku provjeru razumijevanja uz prijevod svojih re鑕nica. Nastavilo je slikanje radova, dijeljenja informacija/slika putem Teams-a i zapisivanja bilješki u bilje緉ici. Vrijeme 鎒 pokazati da li taj oblik nastave doprinio je pribli綼vanju i boljem razumijevanju modalnih glagola engleskog jezika.
Odgojno-obrazovni ishodi ovog mini-projekta:
7. razred |
A. Komunikacijska jezi鑞a kompetencija OŠ (1) EJ A.7.6. Piše kratak strukturiran tekst poznate tematike koriste鎖 se jednostavnim jezi鑞im strukturama ni緀 razine slo緀nosti i primjenjuju鎖 pravopisna pravila. – planira strukturu i sadr綼j teksta – koristi se primjerenim kohezivnim sredstvima i odgovaraju鎖m jezi鑞im strukturama – primjenjuje pravopisna pravila u razli鑙tim aktivnostima pisanja – ure饀je, tj. ispravlja svoj tekst |
C. Samostalnost u ovladavanju jezikom OŠ (1) EJ C.7.1. Izabire i primjenjuje osnovne kognitivne strategije u鑕nja jezika primjerene razli鑙tim zadatcima. – planira i priprema jezi鑞e aktivnosti – primjenjuje jednostavne leksi鑛e i strukturne obrasce/pravila – koristi se kontekstom i prethodnim znanjem radi odre餴vanja zna鑕nja i izgovora rije鑙 |
|
OŠ (1) EJ C.7.3. Izabire i primjenjuje osnovne društveno-afektivne strategije u鑕nja jezika primjerene razli鑙tim zadatcima. – aktivno sluša i uva綼va mišljenja drugih – sudjeluje u procesu donošenja odluka u skupini
|
|
OŠ (1) EJ C.7.4. Prilago餫va i koristi se osnovnim tehnikama kreativnoga izra綼vanja u stvaranju razli鑙tih vrsta kratkih tekstova poznatih sadr綼ja. – kreativno oblikuje razli鑙te vrste kratkih tekstova poznatih sadr綼ja |
|
OŠ (1) EJ C.7.5. Povezuje osnovne vještine kriti鑛oga mišljenja i koristi se njima: objašnjava informacije, tuma鑙 i procjenjuje svoja i tu餫 mišljenja, stavove i vrijednosti i rješava problemske situacije. – promišlja temu – provjerava informacije procjenjuju鎖 njihovu aktualnost i svrhovitost u rješavanju problemske situacije – tuma鑙 i kriti鑛i procjenjuje mišljenja, stavove i vrijednosti |
|
OŠ (1) EJ C.7.6. Izabire i tuma鑙 informacije iz razli鑙tih izvora te izvodi kratke prezentacije srednje slo緀nih sadr綼ja. – iz razli鑙tih ponu餰nih izvora izabire i kriti鑛i objašnjava svoj izbor informacija prema smjernicama i prezentira ih |
Pripremila: mgr Anna Maria Popovi