presko膷i na sadr啪aj

Osnovna 筴ola Ivana Kukuljevi鎍 Beli规e

Login
 

 

 

Prilo緀ni dokumenti:
Upute za ucenike i roditelje.pdf

"VRIJEME JE ZA ㎏OLSKI OBROK 2"

 

PROJEKT: Osiguravanje školske prehrane za djecu u riziku od siromaštva (2018/2019.)

Prilo緀ni dokumenti:
VRIJEME JE ZA SKOLSKI OBROK 2.pdf

VRIJEME JE ZA ㎏OLSKI OBROK 3


Prilo緀ni dokumenti:
Kratak opis projekta- za WEB.docx

IDEMO U SREDNJU

 

 

GRAD BELI┢E

 

 

 

Kalendar
« O緐jak 2024 »
Po Ut Sr Pe Su Ne
26 27 28 29 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6 7
Prikazani doga餫ji

E lektire

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispi筰 鑜anak Po筧lji prijatelju
Putovanje kroz godi筺ja doba - zima/prolje鎒 2021.
Autor: Dajana Vinkovi, 12. 3. 2021.

Naše putovanje kroz godišnja doba izabranih aktivnosti engleskog jezika ulazi u Novu 2021. smiley


Zima 2020./prolje鎒 2021.                  

(Tre鎍 stanica)

 

Sljede鎍 zajedni鑛a jezi鑞a aktivnost (izme饀 zime i prolje鎍) to istra緄va鑛i rad u parovima i/ili u malim skupinama sedmih razreda (7.A, 7.B, 7.C i 7.D) pod nazivom ''Learning modals with the famous ones'' = ''U鑙mo modalne glagole uz poznate osobe''.

Ovaj mini-projekt imao je dva glavna cilja:  istra緄ti osnovne 鑙njenice o poznatim osobama i potaknuti u鑕nike/u鑕nice na razlikovanje i pravilnu primjenu modalnih glagola koje u鑕nici/u鑕nice sedmih razreda upoznaju tijekom redovne nastave. Svaki razred mogao je izabrati o kojoj od ponu餰nih osoba 緀li i istra緄vati i kasnije pisati kratak tekst.

Razred

Izabrane poznate osobe:

7.A

Ludwig van Beethoven

7.B

 

Maria Sk硂dowska- Curie

Nicolaus Copernicus (Nikola Kopernik)

7.C

Albert Einstein

7.D

Pope St. John Paul II (Papa Sv. Ivan Pavao II)

 

 

 

U ovom projektu iskoristili smo ''lutke'' likova koje je za potrebe EDL 2015 (Europski dan jezika 2015.) i poljsko-njema鑛e u鑙onice izradila je nastavnica engleskog i njema鑛og jezika, Tanja Vu鑛ovi. Ovi putem 緀limo se zahvaliti i joj i osoblju škole na pomo鎖 oko montiranja radova, g餫.Jasna Šerek, g. 甧ljki Bošnjak i g. Bruno Bra鑕vac.

 

Svi razredi-sudionici, nakon postavljanja izlo綽e radova u glavnom hodniku škole (dostupna još tjedan dana, do 19.03.2021.), uz epidemiološke mjere, došli su na razgledavanje svih radova te 鑙tanje na glas i kratku provjeru razumijevanja uz prijevod svojih re鑕nica. Nastavilo je slikanje radova, dijeljenja informacija/slika putem Teams-a  i zapisivanja bilješki u bilje緉ici. Vrijeme 鎒 pokazati da li taj oblik nastave doprinio je pribli綼vanju i boljem razumijevanju modalnih glagola engleskog jezika.

Odgojno-obrazovni ishodi ovog mini-projekta:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7. razred

A. Komunikacijska jezi鑞a kompetencija

OŠ (1) EJ A.7.6.

Piše kratak strukturiran tekst poznate tematike koriste鎖 se jednostavnim jezi鑞im strukturama ni緀 razine slo緀nosti i primjenjuju鎖 pravopisna pravila.

– planira strukturu i sadr綼j teksta

– koristi se primjerenim kohezivnim sredstvima i odgovaraju鎖m jezi鑞im strukturama

– primjenjuje pravopisna pravila u razli鑙tim aktivnostima pisanja

– ure饀je, tj. ispravlja svoj tekst

C. Samostalnost u ovladavanju jezikom                                                                                               OŠ (1) EJ C.7.1.

Izabire i primjenjuje osnovne kognitivne strategije u鑕nja jezika primjerene razli鑙tim

 zadatcima.

– planira i priprema jezi鑞e aktivnosti

– primjenjuje jednostavne leksi鑛e i strukturne obrasce/pravila

– koristi se kontekstom i prethodnim

znanjem radi odre餴vanja zna鑕nja i izgovora rije鑙

OŠ (1) EJ C.7.3.

Izabire i primjenjuje osnovne društveno-afektivne strategije u鑕nja jezika primjerene razli鑙tim zadatcima.

– aktivno sluša i uva綼va mišljenja drugih

– sudjeluje u procesu donošenja odluka u skupini

 

OŠ (1) EJ C.7.4.

Prilago餫va i koristi se osnovnim tehnikama kreativnoga izra綼vanja u stvaranju razli鑙tih vrsta kratkih tekstova poznatih sadr綼ja.

– kreativno oblikuje razli鑙te vrste kratkih tekstova poznatih sadr綼ja

OŠ (1) EJ C.7.5.

Povezuje osnovne vještine kriti鑛oga mišljenja i koristi se njima: objašnjava informacije, tuma鑙 i procjenjuje svoja i tu餫 mišljenja, stavove i vrijednosti i rješava problemske situacije.

– promišlja temu

– provjerava informacije procjenjuju鎖 njihovu aktualnost i svrhovitost u rješavanju problemske situacije

– tuma鑙 i kriti鑛i procjenjuje mišljenja, stavove i vrijednosti

OŠ (1) EJ C.7.6.

Izabire i tuma鑙 informacije iz razli鑙tih izvora te izvodi kratke prezentacije srednje slo緀nih sadr綼ja.

– iz razli鑙tih ponu餰nih izvora izabire i kriti鑛i objašnjava svoj izbor informacija prema smjernicama i prezentira ih

 

Pripremila: mgr Anna Maria Popovi

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispi筰 鑜anak Ispi筰 鑜anak | Po筧lji prijatelju Po筧lji prijatelju ]
presko膷i na navigaciju