2021-03-12 15:24:58

Putovanje kroz godišnja doba - zima/proljeće 2021.

Naše putovanje kroz godišnja doba izabranih aktivnosti engleskog jezika ulazi u Novu 2021. smiley

Zima 2020./proljeće 2021.                  

(Treća stanica)

 

Sljedeća zajednička jezična aktivnost (između zime i proljeća) to istraživački rad u parovima i/ili u malim skupinama sedmih razreda (7.A, 7.B, 7.C i 7.D) pod nazivom ''Learning modals with the famous ones'' = ''Učimo modalne glagole uz poznate osobe''.

Ovaj mini-projekt imao je dva glavna cilja:  istražiti osnovne činjenice o poznatim osobama i potaknuti učenike/učenice na razlikovanje i pravilnu primjenu modalnih glagola koje učenici/učenice sedmih razreda upoznaju tijekom redovne nastave. Svaki razred mogao je izabrati o kojoj od ponuđenih osoba želi i istraživati i kasnije pisati kratak tekst.

Razred

Izabrane poznate osobe:

7.A

Ludwig van Beethoven

7.B

 

Maria Skłodowska- Curie

Nicolaus Copernicus (Nikola Kopernik)

7.C

Albert Einstein

7.D

Pope St. John Paul II (Papa Sv. Ivan Pavao II)

 

 

 

U ovom projektu iskoristili smo ''lutke'' likova koje je za potrebe EDL 2015 (Europski dan jezika 2015.) i poljsko-njemačke učionice izradila je nastavnica engleskog i njemačkog jezika, Tanja Vučković. Ovi putem želimo se zahvaliti i joj i osoblju škole na pomoći oko montiranja radova, gđa.Jasna Šerek, g. Željki Bošnjak i g. Bruno Bračevac.

 

Svi razredi-sudionici, nakon postavljanja izložbe radova u glavnom hodniku škole (dostupna još tjedan dana, do 19.03.2021.), uz epidemiološke mjere, došli su na razgledavanje svih radova te čitanje na glas i kratku provjeru razumijevanja uz prijevod svojih rečenica. Nastavilo je slikanje radova, dijeljenja informacija/slika putem Teams-a  i zapisivanja bilješki u bilježnici. Vrijeme će pokazati da li taj oblik nastave doprinio je približavanju i boljem razumijevanju modalnih glagola engleskog jezika.

Odgojno-obrazovni ishodi ovog mini-projekta:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7. razred

A. Komunikacijska jezična kompetencija

OŠ (1) EJ A.7.6.

Piše kratak strukturiran tekst poznate tematike koristeći se jednostavnim jezičnim strukturama niže razine složenosti i primjenjujući pravopisna pravila.

– planira strukturu i sadržaj teksta

– koristi se primjerenim kohezivnim sredstvima i odgovarajućim jezičnim strukturama

– primjenjuje pravopisna pravila u različitim aktivnostima pisanja

– uređuje, tj. ispravlja svoj tekst

C. Samostalnost u ovladavanju jezikom                                                                                               OŠ (1) EJ C.7.1.

Izabire i primjenjuje osnovne kognitivne strategije učenja jezika primjerene različitim

 zadatcima.

– planira i priprema jezične aktivnosti

– primjenjuje jednostavne leksičke i strukturne obrasce/pravila

– koristi se kontekstom i prethodnim

znanjem radi određivanja značenja i izgovora riječi

OŠ (1) EJ C.7.3.

Izabire i primjenjuje osnovne društveno-afektivne strategije učenja jezika primjerene različitim zadatcima.

– aktivno sluša i uvažava mišljenja drugih

– sudjeluje u procesu donošenja odluka u skupini

 

OŠ (1) EJ C.7.4.

Prilagođava i koristi se osnovnim tehnikama kreativnoga izražavanja u stvaranju različitih vrsta kratkih tekstova poznatih sadržaja.

– kreativno oblikuje različite vrste kratkih tekstova poznatih sadržaja

OŠ (1) EJ C.7.5.

Povezuje osnovne vještine kritičkoga mišljenja i koristi se njima: objašnjava informacije, tumači i procjenjuje svoja i tuđa mišljenja, stavove i vrijednosti i rješava problemske situacije.

– promišlja temu

– provjerava informacije procjenjujući njihovu aktualnost i svrhovitost u rješavanju problemske situacije

– tumači i kritički procjenjuje mišljenja, stavove i vrijednosti

OŠ (1) EJ C.7.6.

Izabire i tumači informacije iz različitih izvora te izvodi kratke prezentacije srednje složenih sadržaja.

– iz različitih ponuđenih izvora izabire i kritički objašnjava svoj izbor informacija prema smjernicama i prezentira ih

 

Pripremila: mgr Anna Maria Popović

 


Osnovna škola Ivana Kukuljevića Belišće