stručna služba

Pedagoginja

dr.sc. Dajana Vinković, pedagog mentor

Radno vrijeme

Ponedjeljak i srijeda od 13,00 do 19,00 sati
Utorak i četvrtak od 08,00 do 14,00 sati
Petak u CD smjeni (5. i 7. razredi)

Kontakt

031/ 665 – 117

Poslovni školskog pedagoga

Neposredni rad s učenicima

Suradnja i savjetodavni rad

Poslovi oko upisa i formiranja odgojno – obrazovnih skupina i odjela

Unaprjeđenje odgojno – obrazovne djelatnosti u neposrednoj suradnji s učiteljima

Planiranje i programiranje odgojno – obrazovnog rada

Rad u stručnim tijelima škole

Kulturna i javna djelatnost škole

Rad na pedagoškoj dokumentaciji

Ostali poslovi

Analiza efikasnosti odgojno – obrazovnog procesa

Stručno usavršavanje

Psihologinja

Daria Rickert Draženović

Radno vrijeme

Ponedjeljak i srijeda od 8 do 14 sati
Utorak i četvrtak od 13 do 19 sati
Petak u smjeni AB (6. i 8.razredi)

Kontakt

031/ 663 – 175

e - mail

daria.rickert-drazenovic@skole.hr

Kako djetetu objasniti razvod?

Moje dijete se promijenilo…

Kamo ću nakon osnovne škole?

Što da radim?

Povučen/a sam, vršnjaci me odbacuju,
često se svađam s drugima, dobivam loše ocjene…

Brine me školski uspjeh moga djeteta…

Što radi školski psiholog?

Psihologija je znanost koja se bavi proučavanjem i predviđanjem ljudskog ponašanja. Psiholozi primjenjuju spoznaje o ljudskom ponašanju da bi riješili praktične probleme u životu ljudi.

Školski psiholozi uz pomoć testova i razgovora procjenjuju izvore poteškoća u učenju te u suradnji s roditeljima i nastavnicima planiraju načine pomoći učeniku. Bave se i unaprjeđivanjem postupaka odgoja, poučavanja i ocjenjivanja učenika te pomažu učenicima, nastavnicima i roditeljima da razviju svoje potencijale i održe svoje psihološko zdravlje.

Tko je psiholog?

Psiholog je osoba koja završi petogodišnji studij psihologije na Filozofskom fakultetu.

Zašto je psiholog u školi?

Djetinjstvo i adolescencija specifičan je dio života. Tada dolazi do brojnih promjena: tjelesnih, kognitivnih, emocionalnih i socijalnih. Upravo je zato mladim osobama potrebna briga i potpora te stalno usmjeravanje kako bi se razvili u zrele osobe.

Sva djeca prolaze kroz slične promjene, ali se s njima nose na različite načine. Mnoga djeca i mladi suočavaju se s brojnim teškoćama, od kojih su neke:

  •  Strah od škole
  •  Loš uspjeh
  • Nesigurnost u sebe i svoje sposobnosti, u svoj izgled
  • Osjećaj utučenosti i tuge
  •  Eksperimentiranje sa sredstvima koja izazivaju ovisnosti
  • Nejasnoće oko spolnog sazrijevanja
  •  Razvod braka roditelja, bolesti…

Psiholog nastoji utvrditi kakav problem ima dijete i/ili roditelj i kako ga riješiti ili pomoći da se s problemom što bolje nose.

Koje su metode kojima se psiholog koristi?

  Različiti testovi i upitnici

Razgovor

   Crteži

   Radionice u grupama ili u razredu

 Predavanja za učenike / roditelje / nastavnike…

Kako doći na razgovor?
  • Samoinicijativno
  • Na poziv psihologa
  • Prema preporuci i uputi
Zašto razgovarati s psihologom?

Prisutnost psihologa u školi kao osobe od struke i povjerenja predstavlja važan izvor potpore kada neka životna situacija ili problem postanu preteški da bi se učenik, roditelj ili nastavnik s njima nosio sam.

Ponekad je dobro potražiti neutralnu osobu koja nam može pomoći da problem pogledamo iz drugog kuta, poučiti nas novim načinima suočavanja i prevladavanja teškoća i podržati nas da ustrajemo u njihovom rješavanju.

Psiholog surađuje s

Roditeljima

Informira ih o napredovanju djeteta u školi, njegovim odnosima i problemima, utvrđuje u kakvoj okolini dijete odrasta, javljaju li se neki specifični problemi koje je roditelj uočio, predlaže i pomaže u pronalasku rješenja i njegovoj primjeni…

Nastavnicima

Prati razvoj djeteta kroz školovanje, upućuje na probleme, sudjeluje u izradi i primjeni predloženoga rješenja…

drugim stručnim suradnicima i djelatnicima škole

Ravnateljem, pedagogom, defektologom…
Skip to content