informatika
predmetna i razredna nastava informatike
Dobro došli na stranicu Informatika na kojoj ćete moći naći korisne informacije o radu informatike u razrednoj i predmetnoj nastavi.
Razredna nastava
Informatika u razrednoj nastavi je izborni predmet. Učenicima su računala i druge
informacijske i komunikacijske tehnologije (IKT) nadohvat ruke. U razrednoj nastavi na satu informatike poučavamo učenike znanjima nužnima za pravilno korištenje takvih alata, kako ne bi došlo do eventualnih negativnih posljedica.
Predmetna nastava 5. i 6. razred
Informatika u predmetnoj nastavi u 5. i 6. razredu je obavezan predmet koju učenicima omogućava osnovno razumijevanje IKT-a kako bi kasnije bili konkuretni na tržištu rada, pripremanje za cjeloživotno učenje (koje se nameće kao uvjet za život u društvu znanja) – što dovodi do stvaranja temeljitog općeg znanja koje je potrebno za njihov samostalan rad u procesu učenja.
Predmetna nastava 7. i 8 razred
Informatiku u predmetnoj nastavi u 7. i 8. razredu je izborni predmet. Učenici će usvojiti znanja i razviti motoričke vještine, umijeća, sposobnosti te samopouzdanje u
rukovanju različitim priborom, alatima, uređajima i strojevima koji služe za izradbu
proizvoda i usluga kod kuće, na radnomu mjestu i u širemu okružju.
Kako i zašto informatika okreće svijet naglavačke?
informatika počiva na pet glavnih stupova: podacima, algoritmima, jezicima, strojevima i sučeljima prema fizičkom svijetu (uključujući i nas same). Potom, koristeći se raznolikošću ilustrativnih primjera u vrlo različitim područjima, pokazat će kako i zašto algoritamsko razmišljanje duboko mijenja ono što radimo, ono što gradimo i kako organiziramo. Pokazivanje moći i fleksibilnosti novog informacijskog zaokreta čini 21. stoljeće tako različitim od 20. stoljeća, koje je bilo oblikovano trokutom tvar-energija-svemir.
Naposljetku, preciznim proučavanjem softverskih pogrešaka, raspravljat će se o temeljnim, ali konstantno podcijenjenim poteškoćama informatike: kreiranju softvera koji radi ono što treba raditi na način da je zaštićen od prijetnji vanjskih napada. Znanstvenici stoga skiciraju nove znanstvene metode kako bi iskorijenili ili barem smanjili softverske pogreške te osigurali sigurnost informacija i transakcija.
Nastavnici
Tomislav Milić
Kristina Mirković
Biljana Makoter Postružin
profesor matematike i informatike
biljana.makoter-postruzin1@skole.hr
Suzana Bučanac
Učiteljica razredne nastave i informatike
suzana.bucanac@skole.hr