PROJEKT: Osiguravanje školske prehrane za djecu u riziku od siromaštva (2018/2019.)
« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | 萫 | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Pi je matemati鑛a konstanta, široko primjenjivana u matematici, fizici i kemiji, a definirana je kao omjer opsega i promjera kruga. Iako ima beskona鑞o mnogo decimala, uobi鑑jeno se piše 3.14 pa se dan broja π obilje綼va 14. o緐jka. Ove godine obilje緄li smo taj dan kroz nekoliko radionica i aktivnosti s u鑕nicima od 5. do 8. razreda.
U mati鑞oj školi Beliš鎒 u鑕nici su ukrasili pano u školskom holu, a na nastavi su izra餴vali plakate, narukvice sa šarenim perlicama nizanima tako da slijede decimale broja Pi. Tako餰r, u鑙li su pjesmice, bojali bojanke i natjecali se u nabrajaju decimala broja Pi, a prva 3 mjesta prigodno su nagra餰na. Svi ostali u鑕nici koji su sudjelovali nagra餰ni su privjeskom s Pi motivom. U鑕nici 7.razreda poslo緄li su se u oblik slova Pi pa ih je nastavnica fotografirala s visine.
Provedene aktivnosti u鑕nika:
1. Aktivnost: Pi narukvica U鑕nici su izra餴vali Pi narukvice stavljaju鎖 perlice na konac u niz prate鎖 znamenke broja Pi tako da svaka znamenka broja zna鑙 broj perlica jedne boje. Savki u鑕nik je ponio sa sobom ku鎖 Pi narukvicu.
2. Aktivnost: Pi plakat U鑕nici su pretra緄vali po internetu o povijesti, va緉osti i zanimljivosti broja Pi te izra餴vali plakate.
3. Aktivnost: Pi istra緄vanje U鑕nici su koncem obrubili razli鑙te okrugle predmete te ravnalom izmjerili duljinu tog konca i duljinu promjera okruglih predmeta i došli do zaklju鑛a da je omjer opsega (duljine konca) i duljine pripadaju鎒g promjera broj Pi.
4. Aktivnost: Preslikavanja ravnine U鑕nici su osnom simetrijom i centralnom simetrijom preslikavali broj Pi.
5. Aktivnost: Pi niz U鑕nici su izrezali papir na pruge visine 10 kvadrati鎍 i za svaku znamenku broja Pi obojali toliko kvadrati鎍.
6. Aktivnost: U鑕nici su izabrali jedan od ispisanih papira s motivom broja Pi i kreativno ih obojali.
Nakon natjecanja, u鑕nici 7. razreda u Veliškovcima sve su u鑕nike i nastavnike po鑑stili s kola鑙ma i pecivima koje su prethodno izradili. U PŠ Veliškovci u鑕nici 7. razreda bili su nositelji ovog obilje綼vanja. Izradili su plakat na temu broja Pi. U školskoj kuhinji odradili su kulinarsku radionicu gdje su pekli slatke i slane kola鑕 i peciva s tematikom broja Pi.
Školsko natjecanje:
https://www.youtube.com/embed/d0lXrqjM_m8?feature=oembed
Nakon razrednih natjecanja u nabrajanju decimala broja Pi, odr綼no je školsko natjecanje u kojem su sudjelovali najbolji u鑕nici iz svakog razreda uz prikazanu prezentaciju. Prva tri mjesta su osvojili nagrade, a ostali u鑕nici koji su sudjelovali na natjecanju dobili su privjesak s Pi motivom.
Pohvaljujemo sve u鑕nike koji su sudjelovali u natjecanju, a posebne 鑕stitke upu鎢jemo nagra餰nim u鑕nicima.
MŠ:
1. mjesto – Marin Ano鑙, u鑕nik 7.a razreda, sa zapam鎒nih 175 decimala
2. mjesto - Jakov Tomi, u鑕nik 5.a razreda, sa zapam鎒nih 120 decimala
3. mjesto – Ivan Krušec, u鑕nik 5.a razreda, sa zapam鎒nih 107 decimala
PŠ:
1. mjesto – Dora Guljaš, u鑕nica 6.e razreda, sa zapam鎒nih 99 decimala
2. mjesto - Ira Zajec, u鑕nica 7.e razreda, sa zapam鎒nih 85 decimala
3. mjesto – Petra Poslon鑕c, u鑕nica 7.e razreda, sa zapam鎒nih 79 decimala
U鑙telji matematike:
Maja Perak
Tanja Mileti Bun鑙
Marina Pavli
Kristina Mirkovi