PROJEKT: Osiguravanje školske prehrane za djecu u riziku od siromaštva (2018/2019.)
« Travanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | 萫 | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
U鑕nici posebnih odjela su 5. studenog 2018. 爏udjelovali u projektnom danu povodom Mjeseca hrvatske knjige.
Knji緉i鑑rka Marija Ajdukovi i u鑙teljice posebnih odjela Josipa Bogdan i Sanja Toki osmislile su zajedni鑛u suradnju kojoj je cilj poticanje 鑙tanja i vrednovanje bogate kulturne ba箃ine 箃o je i tema ovogodi筺jeg Mjeseca knjige. U鑕nici su cijeli svoj radni dan usmjerili na temu glagoljice.
Pod nazivom Glagoljica – kulturna ba箃ina, u鑙teljice Josipa i Sanja te knji緉i鑑rka Marija odr綼le su niz aktivnosti s u鑕nicima u 筴olskoj knji緉ici i u u鑙onici. U knji緉ici su u鑕nici imali priliku pogledati prezentaciju o povijesnom razvoju glagoljice te prokomentirati s knji緉i鑑rkom kako je nastala glagoljica, tko ju je izumio, koje su vrste glagoljice te vremensko razdoblje u kojem se pojavljuje. Nakon prezentacije i razgovora, djeca su ponovila svoje ste鑕no znanje uz pomo listova sa sa緀tkom.
U nastavku aktivnosti djeca su upoznala glagoljska slova te zajedno sa knji緉i鑑rkom i u鑙teljicama oslikala prigodni naziv za pano Mjesec knjige. Isto tako, poku筧li smo rje筧vati i zanimljive zadatke, osmosmjerke, mozgalice i labirinte vezane uz glagoljicu. Nakon toga u鑕nici su u svojoj u鑙onici nastavili zabavu s glagoljicom tako 箃o su ispunili svoj prostor svojim imenima na glagoljici.
Djeca vole raznolike aktivnosti, a i uvjerili smo se da i zabavljaju鎖 se mo緀mo nau鑙ti puno.