presko膷i na sadr啪aj

Osnovna 筴ola Ivana Kukuljevi鎍 Beli规e

Login
 

 

 

Prilo緀ni dokumenti:
Upute za ucenike i roditelje.pdf

"VRIJEME JE ZA ㎏OLSKI OBROK 2"

 

PROJEKT: Osiguravanje školske prehrane za djecu u riziku od siromaštva (2018/2019.)

Prilo緀ni dokumenti:
VRIJEME JE ZA SKOLSKI OBROK 2.pdf

VRIJEME JE ZA ㎏OLSKI OBROK 3


Prilo緀ni dokumenti:
Kratak opis projekta- za WEB.docx

IDEMO U SREDNJU

 

 

GRAD BELI┢E

 

 

 

Kalendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani doga餫ji

E lektire

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispi筰 鑜anak Po筧lji prijatelju
''Pippi in translation'' - Mjesec hrvatske knjige
Autor: Dajana Vinkovi, 23. 2. 2024.

Jesen i zima 2023. obilovale su aktivnostima vezanim uz u鑕nje i pou鑑vanje engleskog jezika. Na poziv na筫 筴olske knji緉i鑑rke Marije Ajdukovi na predlo緀nu temu ''Prevo餰nje/Translation'' i izabrano knji緀vno djelo ''Pipi Duga 萢rapa/Pippi Longstocking'' Astrid Lindgren nastavnice engleskog i njema鑛og jezika rado su se odazvale radionicama.


Jesen i zima 2023. obilovale su aktivnostima vezanim uz u鑕nje i pou鑑vanje engleskog jezika. Na poziv na筫 筴olske knji緉i鑑rke Marije Ajdukovi na predlo緀nu temu ''Prevo餰nje/Translation'' i izabrano knji緀vno djelo ''Pipi Duga 萢rapa/Pippi Longstocking'' Astrid Lindgren nastavnice engleskog i njema鑛og jezika rado su se odazvale radionicama (vidi 鑜anak: http://os-ikukuljevica-belisce.skole.hr/?news_hk=1&news_id=812&mshow=884#mod_news).

Prema informacijama sa stranice ''Mjeseca hrvatske knjige'' (jesen 2023., https://mhk.hr/mjesec-hrvatske-knjige-2023) ''Ovogodi筺je izdanje pod nazivom Knji緀vnost bez granica! bit 鎒 posve鎒no prevoditeljima, odnosno knji緀vnom prevo餰nju, (...)'' a ''(...) ovogodi筺ji slogan glasi Nek' ti rije ne bude strana(c)… ''

U 4. A i 4.B razredu nastavnica EJ Anna Maria Popovi odr綼la je 4 筴olska sata radionica i zajedno s燚odatnom nastavom EJ 6.ACD razreda priklju鑙li su se obilje綼vanju teme prevo餰nja i Mjeseca hrvatske knjige sa 筴olskim projektom ''Pippi in translation'' (''Pipi u prijevodu'') u trajanju od dva mjeseca.

Prvo smo zapo鑕li sa radionicom u 4.A razredu tijekom koje su u鑕nici i u鑕nice uz prijevod osnovnih glagola na engleskom 鑙tali i prevodili opis lika Pipi Duge 萢rape pa su obojali njezin izra餰n lik koji je nastanio 筴olsku knji緉icu (vidi: vrata knji緉ice). Skupine su marljivo radile na spajanju gotovih pitanja i odgovora vezanih uz Pippi Longstocking, pa su i sami osmi筶jali svoje vlastite ''Q&A'' (''Questions & Answers'') kao poticaj i pripremu za budu鎖 pismeni zadatak.

Obilje綼vanju Mjeseca hrvatske knjige priklju鑙la se Dodatna nastava EJ 6.ACD sa izradom lika Lare (koju su ranije ''upoznali'' 爐ijekom jezi鑞og putovanja povodom EDL 2023 = Europskih dana jezika 2023.) Djevoj鑙ca Lara i lik Pipi, zajedno sa u鑕nicima i u鑕nicama, prvo su upoznale osnovne glagole potrebne u prevo餰nju i u鑕nju stranih jezika poput: ''look, listen, read, write, speak, translate'', te su kasnije upoznale jedna drugu. U鑕nici i u鑕nice na kreativan na鑙n vje綽ali/e su slovkanje navedenih rije鑙 (vidi: izrezivanje i izlo綽a potrebnih rije鑙 i u 筴olskoj knji緉ici i u鑙onici engleskog i njema鑛og jezika).

Sljede鎖 blok - sat radionica imao je 4.B razred koji je vrijedno radio i na razumijevanju slu筧njem i 鑙tanjem o liku Pipi i sli鑞o 4.A u grupama spajao je pitanja i odgovore i osmi筶jao svoje ''Q&A''. Uz to, njihov razredni zadatak je bio istra緄ti i usporediti prijevod naslova poglavlja (na engleskom) uz pomo poglavlja u knjizi iz 筴olske knji緉ice (na hrvatskom).

Nakon toga, uz Dodatnu nastavu EJ 6.ACD lik Lare kona鑞o posjetio Pipi i 筴olsku knji緉icu te su u鑕nici i u鑕nice nastavili爏a spajanjem prijevoda naslova 11 poglavlja sa 11 poglavlja radne verzije teksta na engleskom. Tako餰r, sudionici ''Pippi in translation'' projekta ponijeli su ku鎖 odabrana poglavlja da prou鑕 i istra緀 omiljene izreke i izraze glavnog lika koje mogu smatrati kao pou鑞e i/ili va緉e. Tekstovi/poglavlja izlo緀ni su i dostupni u knji緉ici za 鑙tanje, a uz pomo u鑕nika i u鑕nica, najzanimljiviji citati Pipi, uz obojane ukrase ''鑕tiri godi筺ja doba'' i bo緄鎛e ukrase (koje su dodatno izradili u鑕nici 6.A, 6.D, 8.C), na筶i su se u prostoru 筴olske knji緉ice.

Dodatna nastava 6.ACD u nizu aktivnosti u parovima i skupinama ponavljala je prethodno poznate i uvela nove ''Everyday English'' (''Svakodnevni engleski'') izraze za svakodnevnu komunikaciju na osnovi 筴olskih ud綽enika 5.-8. razreda Right on!1-4 (Alfa/Express Publishing). U鑕nici i u鑕nice imali su za zavr筺i zadatak osmisliti vlastite likove povezane uz likove Laru i Pipi te napisati i snimiti vlastiti svakodnevni razgovor ''Lara and Pippi Longstocking's everyday English'' .

Va緉o je napomenuti燿a su se 4.A i 4.B razredi (zajedno 6 skupina) sjetili爄 pismeno postavili liku Pipi sveukupno 27 pitanja! Tako餰r, na kraju, u 筴olskoj knji緉ici izlo緀no je 16 odli鑞ih pismenih radova 4.A i 4.B razreda (''A dialogue with Pippi''/ ''Dijalog sa Pipi''),牋a爑鑕nici i u鑕nice Dodatna nastave 6.ACD razreda kao zavr筺i rezultat rada predali su svoje audio snimke vlastitih ''Lara and Pippi Longstocking's everyday English'' dijaloga putem Teams.

U me饀vremenu, na筧 筴ola zahvaljuju鎖 nevjerojatnim donacijama bodova i marljivim skeniranjem kupona u Konzum akciji ''Mali, veliki talenti'' na筰h u鑕nika i u鑕nica, njihovih roditelja, baka i djedova, ro餫ka i susjeda, ali i vrijednih nastavnica/ka i razrednica/ka, stru鑞ih suradnica i osoblja 筴ole, dobila je neprocjenjivu donaciju nastavnih sredstava. Engleski i Njema鑛i jezik, izme饀 ostalog, oboga鎒ni su 筧renim padobranom za zajedni鑛e, timske aktivnosti, 筧renim jastucima za sjedenje i stalkom za odlaganje. Odmah smo zapo鑕li爌rimjenjivati iabrana nastavna sredstva爄 u dodatnoj i u redovnoj nastavi. Ovim putem爖ahvaljujemo se svima!

I pozivamo vas na jo jedno jezi鑞o - 鑙tala鑛o putovanje!

U鑕nici i u鑕nice 4.A i 4.B i Dodatne nastave 6. A C D te 6.A, 6.D i 8.C razreda zajedno sa nastavnicom.

Teacher: mgr Anna Maria Popovi





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispi筰 鑜anak Ispi筰 鑜anak | Po筧lji prijatelju Po筧lji prijatelju ]
presko膷i na navigaciju